salam

Thursday 12 August 2010

NOTA SAYANG ANAK2 PADA UMMI DAN ABI

Ibubapa mana yang tidak gembira menerima secebis nota ringkas pada awal2 ramadhan ini..daripada anak2 tersayang

" Aiman sayang kepada Abi.Aiman suka Abi. Saya suka Umi dan Abi.Saya sayang Umi dan Abi. Saya suka orang yang baik macam Umi dan Abi.Aiman doakan Umi dan Abi baik.Aiman doakan Umi dan Abi berjaya di dunia dan di akhirat"

"Umilah yang baik kepada Aiman.Umi Aiman suka Umi sebab Umi lah mengajar Aiman seorang abang.Umi, Aiman doakan Umi sampai baik."

Daripada AIMAN BIN RAMLEE 7 thn (anak sulung)

" Anas sayang kepada Umi dan Abi.Anas sayang pun sayang Aiman, Anisah dan Siti Syafiah.Anas doakan Umi dan Abi sihat. Umi sayang kepada org yang baik macam Aiman dan Anas dan Anisah dan Siti Syafiah."

Daripada ANAS BIN RAMLEE 6 thn (anak ke 2)

Bila masa mereka berpakat tulis untuk Umi dan Abi dia pun tak tahulah,. Sungguh terharu membacanya...Bila tanya siapa yang ajar? mereka jawab tak ada siapa ajar Aiman dan Anas nak tulis pada Umi dan Abi...Jauh dari sudut hati..anak2 ini memang ikhlas menyatakan apa yang mereka rasa melalui tulisan..Alhamdulillah..teruskan usaha murnimu anak2ku..

Ya Allah kau berikanlah Kebahagiaan dalam keluarga kami di dunia dan di akhirat..Doakan anak2 kami hidup sejahtera, dilimpahkan rahmat berpanjangan, menjadi anak soleh dan solehah yang mendoakan utk kedua org tuanya..Amin

No comments: